Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Alle ordre sendes med Posten/ Bring. Kunden betaler frakt på alle ordre under kr 1200,- etter Postens til enhver tids gjeldende satser. Kjøp over kr 1200,- har gratis frakt.

 

Vi kan sende til utlandet, uten sporing. Velg Shipping abroad. Kunden belastes med frakt til gjeldende satser. 

 

Hvordan handle i 4H-butikken?
Vi ønsker at det skal være så enkelt som mulig for deg som kunde å finne de produktene du er ute etter. For å finne riktig produkt er det i hovedsak to måter.


1. Benytte søkefeltet øverst på siden.
2. Navigere deg til riktig produkt via menyen.

 

På toppen av siden finner du vår hovedmeny. Ved å holde musepekeren over denne vil du se underkategoriene innenfor hvert hovedpunkt. Du kan dermed navigere deg direkte til en underkategori dersom du ønsker det. Når man er inne på en av kategoriene vil man på venstre side se en undermeny. Her kan du se alle underkategoriene. Vær obs på at det kan være kategorier som har flere nivåer av underkategorier.

 

Ved å trykke på et spesifikt produkt vil de se detaljert informasjon om produktet, samt priser (alle priser er inkl. MVA og er i NOK.) Ved å trykke på «Legg i handlekurven», legges den valgte varen i handlekurven som er tilgjengelig oppe i høyre hjørne til enhver tid. Når du har lagt alle produktene du ønsker i kurven kan du gjennomføre bestillingen ved å trykke på «Til Kassen». Her kan du også redigerer din ordre, samt gjennomføre selve bestillingen.

 

Betaling skjer enten via Masterard, VISA eller VIPPS.
 

Generell fremgangsmåte for å registrere en bruker
Alle som skal handle i 4H-butikken (www.4hbutikken.no) må lage seg en privat bruker (kundeprofil).

 

1. Klikk deg inn på Logg inn oppe i høyre hjørne

2. Velg alltid "Privat" i neste vindu

3. Fyll inn nødvendig informasjon. Merk at  e-post blir ditt brukernavn

 

 

Skal du handle på vegne av klubb/ fylke?

For å handle som klubb/ fylke må den enkelte bruker, som skal ha denne muligheten, registreres som «innkjøper» for aktuell klubb/ fylke i vårt system.

 

Alle klubber/ fylker skal automatisk være opprettet som «bedriftskunde» i systemet. Dette gjør at man alltid kan spore en ordre tilbake til hvem som la den og at man beholder ordrehistorikken i klubben/ fylket selv om enkeltpersoner byttes ut. 


Når både privatbruker er opprettet, sendes en e-post til info@4hbutikken.no med følgende informasjon:
•    Navn på 4H’er (privat)
•    Navn på ønsket klubb/ fylke personen skal linkes opp til som innkjøper

 

Medlemmet får svar på e-post når bedriftsprofilen er klar til bruk.

 

Neste gang medlemmet logger seg inn i 4H-butikken, skal han/hun ALLTID logge inn med sin private bruker. Da får medlemmet opp et lite vindu hvor han/ hun klikker på sitt eget navn eller navnet til klubb/ fylke om han/hun skal handle som seg selv (privat) eller for ”bedriften” (som innkjøper). 


I de tilfeller hvor klubb/ fylke får andre priser enn vanlig handlende kunde/medlem, framkommer dette automatisk i nettbutikken - etter at man er logget inn. Prisen som vises, er gjeldende pris for den aktuelle gruppen.

 

Ved ordrelegging sendes ordrebekreftelse til e-postadressen som er oppgitt i ”bedrifts profilen”. 


Ved kjøp som ”bedrift” er det mulig å velge faktura som betalingsmetode. Faktura genereres kort tid etter at varen er ferdig pakket og sendt fra oss.
Ordrehistorikk vil alltid være tilgjengelig ved å klikke på «Kundesenter» nederst på siden inne på 4H-butikken (husk å være innlogget).